Service en Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek aan mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Luxorix, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Luxorix het product herstellen of vervangen binnen een door Luxorix aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Luxorix, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Luxorix verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Luxorix een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven. Als zich niet gehouden wordt aan de door Luxorix gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt.
Schade aan de volgende horloge onderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Contact
Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar Support@Luxorix.nl
Pricavybeleid
Versie0.1>
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 07-03-2024